pondelok 28. mája 2012

Obchodná galéria Vienna Gate otvára dvere aj do Viedne

  Zaveste si obraz vášho úspešného podnikania do galérie Viedenská brána (Vienna Gate) , kde sú už pripravené prevádzky ako supermarket, reštaurácia, banka, bageteria, lekáreň, kaviareň, trafika, projekčná kancelária, fitness, salón krásy, administratíva a ďalšie obchodné priestory. To je rada, ktorú dáva známy špecialista na komerčné priestory. Investor v rámci ponúkaných služieb v administratívno-obchodnej časti Vienna Gate galérie umožňuje flexibilne tvoriť priestor podľa požiadaviek klienta. Tisíce metrov podlažnej plochy dávajú tušiť, že život v galérii bude skutočne pestrý a schopný saturovať dostatočnú komerčnú silu s pozitívnym synergickým efektom.
  Nad priestrannou a dobre riešenou obchodnou galériu sa nachádza 24 nadzemných podlaží apartmánového domu Vienna so 176 apartmánmi a 17 nadzemných podlaží bytového domu Gate so 120 bytmi, obyvatelia ktorých očakávajú príležitosti na využívanie ponúkaných služieb. Túto jedinečnú príležitosť si dobrí obchodníci plne uvedomujú. Ale to nie je všetko. Podstatné je aj komfortné riešenie parkovania v suteréne so 187 stojiskami.
 Vienna Gate - obchodná galéria
 Kvalita prevedenia stavby a správa objektu je tiež jedna zo stránok, ktoré sú zvládnuté na vysokej úrovni. TZB je kvalitné a dobre naladené, zamerané na dlhú životnosť. Samozrejmosťou je 24 hodinový servis.
  Investor – spoločnosť STRABAG zriadil ako jednu zo svojich služieb predajné miesto svojho zmluvného predajcu realitnú kanceláriu NEGOTIANT priamo v objekte, tak aby bol čo najbližšie ku klientom, a mohol operatívne reagovať na všetky požiadavky zákazníkov.
  Prečo má projekt názov Vienna Gate? Lebo priame spojenie so západnou Európou sa začína doslova z prahu komplexu, zo stanice Bratislava - Petržalka do Wien Südbahnhof Ostbahn za 1 hodinu a 11 minút a naopak. Toto nemôže ponúknuť žiaden iný bratislavský projekt, rovnako ani veľmi dobrú dopravnú dostupnosť aj inými druhmi dopravy. Preto sa lokalita môže pochváliť vysokým trafic koeficientom. Práve tento faktor rozhoduje úspešnosti jednotlivých klientsky zameraných prevádzok.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára